THANKS FOR THE SUPPORT !



Monday, August 23, 2010

FIRST AWARD ! ! hoyyea ! !

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.
1ST OF ALL.. I WOULD LIKE TO THANKS TO YOU ALL FOR GIVING ME AN OPPORTUNITY TO MUMBLE HERE..
WAHHH.. FORMAL SEYH AYAT AKU..
KENAPA DENGAN ENTRY POST AKU KALI NI?
LAIN MACAM AJE BUNYINYE?
HAPPY LAH SEBAB AKU DAPAT AWARDS ! !
BLOGGER AWARDS ! !
ADAKAH ANDA TIDAK PERCAYA? ?
NAH ! ! HAMBEKK KO ! !
TATAP PUAS-PUAS ! !

A MILLION THANKS TO MRS SCRUMP LADIES A.K.A MIKA EDORA..
WINK* WINK* FOR YOU..

DIBAWAH INI MERUPAKAN SYARAT2 WAJIB DILAKSANAKAN SELEPAS MENDAPAT AWARDS.. 
LAYAN JE..




1) Anda harus memuji pemberi award

Mika edora merupakan seorang gadis cilik yang chumell (walaupun tak pernah jumpa).. dia sangat bagus.. dia seorang MISI a.k.a NURSE yang prihatin.. yang paling best.. dia menghargai bakat AKU dalam DUNIA BLOGGING ni.. miahhahaha -ayat tak leh blahh-

2) Sila beri award ini pada 10 bloggers lain

kakak bulanku a.k.a my yayunk..en sewel kesayanganku..dee dadidu yg chumell..
fatyah anak cik jaafar..en arez razin yang selalu menTAG bella.. cik liyka..
shazni (kawan abe aku).. farah (dak yang duduk sebelah bilik aku masa kat hostel dulu)..
liyka.. and lalalovy..

3) Anda mesti bagitahu rakan yang telah di tag tadi

dah . . :))

4) Bagaimana anda boleh di gelar blogger yang best
  
mana lah tau.. maybe sebab dieorang suka baca apa yang aku selalu mumble2 ni kott?

EYH JAP ! !
NAK JOGET2 JAP SEBAB HAPPY SANGAT HARINI ! !
OK DAH SIAP !


TITIK !

WINK* WINK*

www.tips-fb.com

1 comment:

Dee Zahari said...

timma kaceh bella!

cayam bella lebeyh ar..

hihi..award3