THANKS FOR THE SUPPORT !



Saturday, August 14, 2010

RINDU + PUASA !

SELAMAT BERPUASA GUYS !
SEDIH LAH !
DA LAH 3 BULAN KOT TAK BALIK TEGANU..
DA 3 BULAN JUGAK AKU TAK JUMPA MAMA NGAN ABAH..
ADUYAI...
MISSING THEM SO FREAKING MUCH LORH..
KALAU U ALL NAK TAU..
RAYA TAHUN NI AKU MEMANG MERANTAU KAW KAW PUNYA LAH..
YELAH..
TAHUN NI FAMILY AKU RAYA KAT KEDAH LAGI..
AKU KENA GERAK KE KEDAH AGAIN??
BUKAN TAK SUKA BALIK KEDAH..
TAPI PERJALANAN KE KEDAH JAUH WOO...
BOLEH BERAKAR AKU KAT DALAM BAS TU LAMA2..
OKKEYH.. NOW..
CURRENTLY AKU KT JB..
THEN.. 
AKU KENA G KL DULU SEBAB TIKET DR JB KE KEDAH DA ABESS..
THEN..
DUK KAT KL 2 3 HARI AKU KENA GERAK BALIK KEDAH SUDAH..
BILA DAH BERAYA KAT KEDAH NANTY..
AKU KENA GERAK BALIK TEGANU PULAK..
ADUSS...
JAUH OKKEYH??
THEN.. BILA DA SAMPAI GANU..
BARULAH AKU GERAK NAEK JB BALIK..
FUH..
INILAH DIARY HIDUP AKU..
SO..
SAPE2 YANG BERANGAN NAK BELAJAR ATAU KERJA JAUH2 DARI FAMILY TU..
PK MASAK2 DULU..
PENAT WOOO..
TRUST ME..
MEMANGLAH BEST DUK JAUH DARI FAMILY SEBAB BOLEH BERDIKARI..
TAPI BILA RAYA?? CUTI SEKOLAH??
SETENGAH HARI PERJALANAN BARU SAMPAI RUMAH..
ITU LAU DEKAT..
LAU JAUH TU? 1 HARI PERJJALANAN BARU SAMPAI RUMAH..
FUHH..
NAK NAIK BELON..
CASH PULAK TAK CUKUP..
ADESS..
EYH.. LUPA NAK CAKAP..
AKU STILL TADE TIKET UNTUK BALIK KE KEDAH..
SEBAB TIKET DAH ABESS..
SO.. NAK KENA TUNGGU BAS TAMBAHAN LAH CERITANYA NI?
UWAAAA...
SAPE2 YANG ADE TIKET LEBIH TU..
JUAL KAT AKU BOLEH TAK?
MURAH MAHAL TAK KESAH...
JANJI AKU DAPAT BALIK KEDAH JUMPA FAMILY AKU JE..
ADUYAIII..
KU DILAMUN RINDU YOU ALL..





MAMA,ABAH,KAKAK,ABE & ADEQ IRA..
TUNGGU KAK LA K?
INSYAALLAH..
PANJANG UMUR..
KITA BERJUMPA DI KEDAH..
KAKLA RINDU KORANG SEMUA..

TITIK !

WINK* WINK*
www.tips-fb.com

No comments: