THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, September 26, 2010

SAMA TAK ?

PEEPS ! GOOD MORNING SEMUA.. OK MOOD HARI INI MASIH BAGUS.. SO.. SEMENTARA MENUNGGU PIC2 LATES SAMPAI KE TANGAN AKU.. AKU NAK SHOW 1 PIC YANG MEMPUNYAI PROP YG SAMA.. TAPI ORANG LAIN-LAIN..

PAGI TADI AKU VIEW SEMUA BLOG YANG AKU FOLLOW THEN BLE TERJAH DEE PUNYA BLOG JUMPA LAKK PIC NI APA LAGI DENGAN PANTASNYA AKU COPY PASTE PIC NI.. TOINK* TOINK* HAPPY LAH.. SORRY DEE DADIDU.. SEBAB MENCURI PIC INI TANPA KEBENARAN ANDA.. :) SUKEEE LAH PIC NI.. HUHUHU 

MIAHAHA MESTI BBIEY TERKEJUT.. NGE~ RELAX OKKEYH.. 2 2 CHANTEKK.. :)

INI PULAKK PIC AKU DENGAN QIQIE..

PERSAMAAN 2 2 PIC DIATAS IALAH.. KAMI MASING-MASING PLESSING JE DENGAN DSLR  ITU.. WALAUPUN BUKAN MILIK KAMI.. NGE~

WINK* WINK*
www.tips-fb.com

3 comments:

b u L a n said...

omg! ahahahhhhahaaa . same laaaa haih !

Un Phat Lee said...

ehem2. haha.(Jangan pukul gua XD)

beLLa haLim said...

bulan> sme kan? :p

un phat lee> tak puku lah.. aihh..