THANKS FOR THE SUPPORT !



Monday, October 18, 2010

AKU ACCIDENT !

GILA ! SUMPAH AKU RASA MACAM NAK MAKI HAMUN DEKAT BLOG. TAPI TAK BOLEH. AKU DAH SERIK BILA ADA SEKO MAMAT NI SOUND AKU. DIA CAKAP DEKAT AKU MACAM NI:
"HARAP MUKA JE COMEL TAPI MULUT MACAM CI***"

HELLO PAKCIKK. KALAU KAU YANG BERADA DITEMPAT AKU KAU MENYIRAP TAK BILA ORANG MENGATA-MENGATA ENGKAU BENDA YANG TAK BETUL. MEMANGLAH MULUT ORANG KITA TAK BOLEH TUTUP SEKURANG-KURANGNYA AKU TAMPIL KE DEPAN UNTUK MENERANGKAN HAL SEBENAR.

BAGAIMANA AKU BOLEH DILEMPARKAN DENGAN AYAT BEGITU? OK LOOK. AKU PALING PANTANG APABILA KAUM LELAKI MENINDAS KAUM WANITA. GILA KAU? MEMANGLAH KITA SEMUA SEDIA MAKLUM YANG KAUM WANITA NI KAUM YANG LEMAH. TETAPI JANGANLAH KAU KAU KAU DAN KAU (KALAU KAU LELAKI) SESUKA HATI JE NAK TINDAS KAMI KAMI KAMI YANG PEREMPUAN INI. CONTOH KAMI KAUM WANITA DITINDAS OLEH KAUM LELAKI ADALAH PERISTIWA YANG BERLAKU DEKAT AKU DAN HOUSEMATES AKU HARI INI.BEGINI CERITANYA...

TENGAH HARI TADI DALAM PUKUL 12 TENGAH HARI AKU DENGAN HOUSEMATE AKU TENGAH RUSHING SEBAB KITEORANG KENA SUBMIT ASSIGNMENT PETANG NI. DAH LAH COVER PAGE DAN ASSIGNMENT TU SENDIRI PUN KITEORANG TAK PRINT LAGI. ADOI.MEMANG KELAM KABUT LAH HIDUP. SEMASA DALAM PERJALANAN KE PINTU KELUAR POLI TIBA-TIBA......

GEDEBAMMMM BUUUMMM BAMMM.. (BUKAN BUNYI MERCUN)   TETAPI KAMI TELAH MEREMPUH SEBUAH KERETA BURUK BERWARNA BIRU YANG KELUAR DARI PARKING KERETA. SEMASA KEJADIAN. BIRTHDAY GIRL @ DIBAH YANG DRIVE. AKU DAN HOUSEMATES AKU YANG LAIN SEKADAR PENUMPANG SEMUA TERGAMAM. DIBAH SEMPAT LAGI MENYEBUT 'OH MY GOD !' MENYEDARI KERETA KAMI TELAH BERLANGGAR AKU PUN CEPAT-CEPAT USHA CINABENG MANA YANG BENGONG SANGAT TU. BUTA KE APA. TAPI TAK LEH CAKAP JUGAK MACAM TU. SEBAB DEKAT POLI AKU NI ADA PELAJAR KHAS. TETAPI SO FAR TAKDE LAGI PELAJAR BUTA YANG AKU DENGAR JADI PELAJAR POLI AKU BIASANYA PELAJAR KHAS YANG DEKAT POLI AKU NI ORANG YANG BISU DENGAN PEKAK JE. HMM. 


OUCH ! PEMANDU KERETA BURUK ITU MERUPAKAN LELAKI. YEAHH. HENSEM KE TAK BELAKANG CERITA SEKARANG NI APA CERITA. MATA DAH EMPAT TAPI STIL TAK NAMPAK KE KERETA YANG SEBESAR-BESAR TIDAK NI. KEMUDIAN BERLAKU SEDIKIT PERTENGKARAN ANTARA PENUMPANG-PENUMPANG KEDUA-DUA KERETA NI. AKU PUN PELIK. PEMANDUNYA BOLEH PULA BERDIAM DIRI TETAPI PARA PENUMPANG PULAK YANG EMOSIONAL. AIH~  THEN PEMANDU KERETA BURUK TU BERSUA 'OK SEKARANG NAK SETTLE SENDIRI KE NAK SETTLE KAT BALAI?' THEN KITEORANG JAWAB 'APA-APA HAL KITA SETTLE DEKAT POST PAK GUARD POLI.' SAMPAI JE KAT SITU MEMANG KITEORANG KENA BASUH DENGAN PAK GUARD DAN MAK GUARD. CHEESE! PAK GUARD DAN MAK GUARD MENYEBELAHI MEREKA. 


INI BOLEH MEMBUATKAN AKU DARAH TINGGI. SECEPAT KILAT AKU PERGI BERBISIK DEKAT PAK GUARD TU. 'PAKCIK KITEORANG DAN SAYA SENDIRI ADA LESEN MEMANDU DAN KITEORANG TAHU UNDANG-UNDANG JALAN RAYA. SEKARANG INI. CUBA PAKCIK BERFIKIR SEJENAK CERITA SAYA NI DAN PAKCIK FIKIR SENDIRI LAH SAMADA INI FAKTA ATAU OUTA.' OK. MACAM INI. KAMI DARI JALAN YANG LURUS DAN DIA DARI PARKING KERETA. KAMI MEMANGLAH AGAK LAJU. TETAPI TAKDELAH LAJU MANA SEBAB GEAR 2 JE MASA TU. TETAPI DIA KELUAR PARKING TANPA MENOLEH KIRI DAN KANAN. SO. SIAPA SALAH? MESTILAH DIA KAN? DAN BILA PAKCIK TU TANYA DEKAT PEMANDU KERETA BURUK TU. 'KAU TAK NAMPAK KE KERETA CIK ADIK NI.' DIA BOLEH JAWAB. SAYA TENGOK TAKDE KERETA SO SAYA KELUAR JELAH. HELLOOO.... MACAM MANA BOLEH TAK NAMPAK KERETA KITEORANG? KAU INGAT KERETA KITEORANG NI TURUN DARIPADA LANGIT TIBA-TIBA ADA? APA LAH. NAK CAKAP BODOH BOLEH TAHAN JUGAK PANDAI SEBAB MASING-MASING PELAJAR POLI. TETAPI ITU LAH. DAH BUAT SALAH TAPI TAK NAK MENGAKU BAHKAN SALAHKAN ORANG LAIN PULAK.


DISEBABKAN MASING-MASING NAK RUSHING. KITEORANG DECIDE UNTUK SETTLE SENDIRI MEMANDANGKAN LESEN DIBAH STIL 'P'. KALAU MASUK BALAI TAK PASAL-PASAL KENA MERIT LAK. HMM. DIA ADA CAKAP APA-APA HAL NANTI CALL LAH DIA SEBAB DIA PUN NAK RUSHING JUGA. OK. SETTLE. MENYAMPAH GILA AKU DENGAN MEREKA. EEEEE... BENCI.... NASIB BAIK BUKAN AKU YANG DRIVE.. DIEORANG PUNYA KEREK AKU NAK CAKAP KAT KORANG. MACAM KERETA DIEORANG KERETA EVO 8. PADAHAL KERETA PROTON SAGA YANG MACAM KERETA KEBAL TU JE. EEEE... MENYAMPAH AKU.


HANYA CALAR DEKAT KERETA DIBAH. TETAPI BENDA DIBESARKAN SEBAB MEREKA TAKNAK BERTANGUNGGJAWAB. 

KERETA BURUK DIA TU. EEE. BENCI.

KESIAN DEKAT DIBAH. HARI NI DAH LA BIRTHDAY DIA. TAPI BOLEH PULAK KERETA DIA ACCIDENT. HMM. TO ADIBAH HANUN. HAPPY BIRHTDAY AGAIN. ANGGAP JE NI DUGAAN OK? CHILL BABE~

WINK* WINK* 



www.tips-fb.com

No comments: