THANKS FOR THE SUPPORT !



Tuesday, October 12, 2010

SILA PERHATIKAN TUDUNG AKU.

HARI INI MERUPAKAN KALI PERTAMA AKU MENCUBA MEMAKAI TUDUNG ARIANI @ TUDUNG EKIN UNTUK KE KULIAH. SELAMA INI TIDAK PERNAH PUN AKU MEMAKAINYA. CEWAH. AKU TAK BIASA PAKAI TUDUNG NI. ENTAHLAH. NAMPAK ORANG LAIN PAKAI OK JE. TAPI BILA TURN AKU PAKAI AKU RASA MACAM LAIN MACAM JE.


SETIBANYA AKU DI POLITEKNIK JOHOR BAHRU, AKU SUDAH MULA RASA TIDAK SELESA. SEBAB? ERRRR..  AKU PUN TAK TAHU. MASUK JE DALAM KELAS BOLEH PULAK DAK2 KELAS AKU SOUND AKU. "KAU NAK MENGAJAR BUDAK-BUDAK MENGAJI KE PAKAI MACAM NI?" PERGHHHH.. MAKIN BERTAMBAH LAH KETIDAKSELESAAN AKU. CHEESE ! BENGONG PUNYA CLASSMATES !

NASIB BAIK LAH KELAS AKU HARI INI HALF DAY JE. THEN ORANG LAIN PAKAI OK AJE TAPI AKU BOLEH TAK PERASAN YANG AKU PAKAI TUDUNG TUH SENGET? TU PUN KAWAN AKU TEGUR. LEPAS KELAS HABIS AKU SALAM DENGAN PUAN. SAMPAIKAN KON KAT ATAS TUDUNG AKU TERKENA TANGAN PUAN AKU TUH. THEN PUAN GELAKKAN AKU SAMBIL CAKAP NAMPAK AYU AWAK HARI INI. CHEESE ! ITU PERLIAN SECARA SOREH ! SUMPAH MALU. AKU TAK SELESA PAKAI TUDUNG TUH SEBAB AKU TAK BIASA. FIRST TIME KOT. LAGI 1 TUDUNG TU BESAR LAH. SIZE M OK? ADUYAI.. NASIB KAU LAH BELLA....

SI MOTT NI PAKAI RELAX JE. TAPI AKU JE LAIN MACAM ORANG PANDANG. AIYOK.ENTAHLAH SEBAB TUDUNG AKU SENGET KOT TADI.

SENGET KE? PLEASE LAH. TAK SUKA PAKAI TUDUNG NI . . 

FIRST AND LAST AKU PAKAI TUDUNG NI. :(

ANTARA TUDUNG EKIN DENGAN SELENDANG LYCRA AKU LAGI PREFER SELENDANG LYCRA SEBAB AKU TAK RETI LAH PAKAI TUDUNG NI. LAGIPUN TUDUNG NI MACAM LAIN MACAM JE BILA AKU PAKAI MUNGKIN SEBAB AKU TAK BIASA LAGI KOT. PAPEPUN BUAT RELAX SUDAH.

WINK* WINK*
www.tips-fb.com

No comments: