THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, October 17, 2010

TAK BOLEH TIDO !

JAM MENUNJUKKAN PUKUL 1.32 PAGI. TETAPI AKU STILL TA BOLEH TIDO. HMM. BORING LAH MENGADAP LAPPY JE. TIBA-TIBA PULAK RASA NAK POTONG KUKU. EH. POTONG KE KETIP KUKU? OK. INI BUKAN KARANGAN BAHASA MELAYU. SO. MANA-MANA JELAH. ASALKAN KORANG FAHAM MAKSUD AKU. :)

TETAPI MASALAHNYA. AKU TIDAK BERAPA RETI POTONG KUKU WOI. SELAMA NI? ABAH LAH YANG SELALU POTONG KAN. SOMETIMES ADIBAH HANUN YANG SELALU POTONGKAN. TETAPI MEMANDANGKAN SEMUA ORANG BUSY DENGAN LIFE MASING-MASING. SO TERPAKSALAH AKU POTONG SENDIRI KUKU AKU.

TAK PAYAH NAK MENGUMPAT AKU LAH. BIARLAH AKU TAK RETI POTONG KUKU PUN. AKU TAKDE PUN SURUH KAU KAU KAU DAN KAU TOLONG POTONGKAN KUKU AKU. HMM. KENAPA AKU DIKATEGORIKAN KEPADA GOLONGAN YANG TIDAK RETI MEMOTONG KUKU? SEBAB BILA AKU POTONG KUKU AKU. MESTI AKU POTONG SAMPI KE ISI KUKU. TAK CUKUP DENGAN ITU. HASILNYA KUKU AKU MESTI BENTUK  BENGKANG-BENGKOK. ADOYAI.. BELLA BELLA. KAU NAK JADI APE. HMM. NAK JADI ORANG LAH WEI. TAK KAN NAK JADI SHINCHAN KOT? ADOII.

OK. AKU NAK BERUBAH. AKU NAK BELAJAR BUAT SEMUA BENDA SENDIRI. YEAHH. TAPI SLOW-SLOW LAH. JANGANLAH PAKSA-PAKSA AKU. SILA LAH SOKONG AKU DARI BELAKANG. :) T.Q


WALAUPUN AKU MENGADA-NGADA TAPI AKU BAIK. :)

WINK* WINK*
www.tips-fb.com

No comments: