THANKS FOR THE SUPPORT !



Saturday, November 27, 2010

AKU LAGI SUKA BLOG KAU ORANG TAU?

MACAM BIASE LA PAGI-PAGI MACAM NI AKU WARM UP MATA AKU DENGAN STALK BLOG KENGKAWAN AKU. THEN TERMASUK DEKAT BLOG MEMBER AKU SORANG NI. YEAH. PUCUK DICITA ULAM MENDATANG. (KALAU PERIBAHASA TAKDE KENA MENGENA DENGAN CERITA SILA ABAIKAN) YEAH. POST TITTLE DIA 'SAYA SUKA BLOG AWAK LA' SEE? POST TITTLE DIA PUN SUDAH MENARIK MINAT AKU UNTUK MEMVIEW. THEN AKU USHA LAH. SAJE JE USHA TAK EXPECT PUN YANG DIA ADA PROMOTE BLOG AKU SIKIT. YELAH. AKU NI MACAM SEMUT API YANG SELALU DIPIJAK ORANG JE. BLOG AKU BUKAN BEST PUN. BUAT TOUCHING PULAK. CHEESE ! HAHA


SO AKU DAH TAHU MEMBER AKU TU SUKA BLOG SAPE APE SEMUA TU KAN? THEN ITS MY TURN LAH PULAK. YEAHH. CHECK IT OUT ! MANA LAH TAHU BLOG KAU KAU DAN KAU TERSENARAI KE KAN?


BLOG YANG PERTAMA :


BIE BULAN A.K.A MY TWIN LAH. HAHA DAH TENTU TENTU DIA BFF AKU KALAU AKU TAK SUKA BLOG DIA AKU TAK TAHU LAH. HAHA LAGIPUN DIA NI DULU-DULUNYA  RAJIN UPDATE BLOG. TAPI SEMENJAK BERPAKWE NI. DIA AGAK BUSY SIKIT MENGURUSKAN RUMAH TANGGA DIA. HUHU


BLOG YANG KEDUA :


CIK DEE KITE YA? YEAH. DIA NI KAWAN BBIEY ACTUALLY. TAPI DIA NI AKU BOLEH KATEGORIKAN SEBAGAI KAWAN YANG PRIHATIN. YEAH. DIA NI ANTARA ORANG YANG SELALU USHA BLOG AKU (BERDASARKAN DI SHOUTMIX LAH) KALAU SALAH JANGAN MARAH YA? :o TAPI DIA KALAU DAH UPDATE MEMANG PENUH DENGAN EMOSI LAH. HAHA. AKU SUKA STALK BLOG DIA.


BLOG YANG KETIGA :


EN PILOT HAHA BETUL LAH KAN? YEAH. SERIOUS AKU TABIK LAH DEKAT DIA NI SEBAB JADIKAN BLOG NI SEBAGAI TEMPAT DIA BERCERITA. JARANG WOOO LAKI MENULIS BLOG. BETUL KE FAKTA AKU NI? HUHU TAMBAH-TAMBAH BAKAL PILOT YANG MENULIS BLOG. LAGI LAH JARANG BUKAN? HAHA TAPI DULU BLOG BIASA JE TAPI SEKARANG... FUH... MACAM TAK PERCAYA MAKK.. TERLALU CEPAT TRANSFORMASI YANG DIA BUAT. TAHNIAH YA QEBA? :o


BLOG YANG KEEMPAT :


ANAK LONDON EYH. BUKAN PAKWE AKU LAH. NI ORANG LAIN. AKU KENAL DIA NI PUN DALAM BLOG JUGAK. DIA BAIK DAN TAK SOMBONG RAJIN JUGAK DIA TEGUR-TEGUR AKU DEKAT SHOUTMIX. HUHU SUKA BLOG DIA SEBAB DIA BERKONGSI CERITA DAN LIFE DIA DEKAT LONDON. BEST KAN? TAMBAH-TAMBAH BILA DIA LETAK PIC YANG CANTIK-CANTIK MACAM TERINGIN PULAK NAK PERGI LONDON. BOLEH AJAK AKU TAK PERGI SANA? HAHA JANGAN MIMPI LAH BELLA WEI


BLOG YANG KELIMA:


UNPHATLEE (BETUL KE AKU EJA NI?) ABAIKAN JE KALAU SALAH. OK. DIA NI SORANG LAGI BLOGGER LAKI YANG AKU SELALU STALK DIA PUNYA BLOG. MEMANG STYLE LAH CARA DIA UPDATE BLOG. SEBAB SETIAP KALI DIA UPDATE BLOG MESTI DIA LINK KAN SEKALI LAGU-LAGU INDON YANG BEST-BEST UH. DAH LAH AKU NI ANTARA PEMINAT LAGU-LAGU INDON. SO KENALAH DENGAN JIWA AKU NI BLOG DIA. THEN DIA NI TAK SOMBONG JUGAK SEBAB RAJIN JENGUK BLOG AKU DAN JERIT DEKAT SHOUTMIX AKU. HUHU


OK ITU AJE BLOG PILIHAN AKU. SORRY SANGAT-SANGAT KALAU ADA YANG TERASA SEBAB AKU TAK PILIH BLOG KAU KAU DAN KAU. BUKAN AKU TAKNAK TULIS LAH. DIA NAK 5 JE. KALAU DIA NAK LEBIH DAH TENTU TENTU AKU MASUKKAN SEKALI BLOG KAU KAU DAN KAU. :) BAGI YANG 5 BLOGGER KAT ATAS NI. TERUSKAN MENULIS BLOG OK? DAN KALAU KAU ORANG NAK TULIS MENDE NI JUGAK. TULIS LAH. TAPI AKU TAK MENGHARAPKAN PUN BLOG AKU YANG TAK SEBERAPA NI MASUK DALAM TOP 5 BLOG YANG KAU ORANG SUKA.

GAMBAR YANG TAKDE KENA MENGENA. ;p

BELLA HALIM.
www.tips-fb.com

3 comments:

iqbalhakimi said...

thanks kak la =D

Un Phat Lee said...

Yea gua jumpa lagi sorang peminat kagu indo ehe.terima kasih ya bu sebab review gua punyer blog.gua terharu (T_T)

Dee Zahari said...

hahaa! thanks bella!

sy stalk blog anda juga.. hee