THANKS FOR THE SUPPORT !



Thursday, November 4, 2010

AKU SUDAH SERIK BERCINTA.


P/S: SEBELUM PLAY VIDEO NI SILA PAUSEKAN LAGU BLOG DIBAWAH SEMUA ENTRY. HARAP MAAF. KESULITAN AMAT DIKESALI. -___-

OK. MUNGKIN ENTRY AKU NI BOLEH MEMBUATKAN SESETENGAH PIHAK BENGANG/MARAH DENGAN AKU. SORRY. AKU TIDAK BERNIAT UNTUK MENGATA ATAU MENGUTUK SESIAPA. CUMA AKU MEMBERI PERINGATAN KEPADA SEMUA KAWAN-KAWAN AKU YANG AKU SAYANGI. :) CINTA? OK LEPAS AKU BREAK UP AKU TERUS TUTUP PINTU HATI AKU UNTUK BERCINTA DENGAN MANA-MANA LELAKI. CLEAR? AKU POYO? YEAH. MEMANG AKU POYO. TETAPI ITULAH HAKIKATNYA. 

MAAF. AKU TIADA NIAT UNTUK MEMPERMAINKAN PERASAAN SESIAPA PUN. KITA KAN KAWAN. SO KITA KAWAN JELAH. UNTUK LEBIH DARIPADA KAWAN, ITU KITA SERAH KEPADA TAKDIR JELAH. SEBAB AKU MASIH LAGI TRAUMA UNTUK BERCINTA SEMULA. LAGIPUN BILA AKU FIKIR-FIKIR BALIK. TIADA ADVANTAGE PUN YANG AKU DAPAT KALAU AKU ADA PAKWE/BF. SEBAB AKU RASA AKU TIDAK BERSEDIA LAGI UNTUK SERIOUS DALAM BERCINTA.

YEAH. SEPANJANG SEMINGGU NI. AKU RASA LEGA DAN TENANG SANGAT. SEBAB SEMUA ORANG BAGI AKU RUANG UNTUK MENGULANGKAJI DENGAN TENANG. TAK MACAM SEM LEPAS. MACAM K**** JE. ADESS. DAN SALAH SATU SEBAB AKU DAH TAK KUSUT MACAM SEM-SEM LEPAS SEBAB STATUS AKU:
S.I.N.G.L.E ! !
DAN JENIS AKU WALAUPUN SOMEONE TU DAH GIVING ME A SHIT SEKALIPUN, AKU TAKNAK BERMUSUH DENGAN ORANG. KALAU KAU BUAT SALAH DENGAN AKU DAN KAU TELAH MEMINTA MAAF. OK AKU AKAN MAAFKAN KAU DAN LET BE GONE BE BY GONE LAH. TETAPI KALAU KAU DAH BUAT SALAH DAN KAU TAKNAK MEMINTA MAAF DENGAN AKU BAHKAN KAU MARAH-MARAH AKU DAN TAKNAK KAWAN DENGAN AKU TU MACAM MANA PULAK PERKIRAANNYA YA? HAHAHA THINK PROFESIONAL LAH. AKU BUKAN JENIS PENDENDAM. DAH LAH AKU TAKNAK ADA MUSUH OR BERMUSUH DENGAN SESIAPA PUN. TETAPI KALAU KORANG STILL DENGAN EGO KORANG. GO ON LAH. AKU TAK RUGI APA-APA PUN. YANG PENTING AKU TAK KAN MEMINTA MAAF JIKALAU AKU TIDAK MEMBUAT APA-APA KESALAHAN. :)


MANUSIA SEMAKIN MATANG. DAN AKU JUGA SEDANG MENCUBA UNTUK MEMATANGKAN DIRI AKU SENDIRI. 
LET'S BE FRIENDS . .
 AKU NI MEMANG JENIS YANG SUKA BERKAWAN. MEMANG LAH HAMPIR 80% KAWAN-KAWAN AKU MERUPAKAN LELAKI. TETAPI AKU BUKAN 'PLAY GIRL'. LAGIPUN BIDANG AKU KAN MEKANIKAL. DAH NAMA MEKANIKAL MESTILAH MAJORITI PELAJAR YANG AMBIK BIDANG AKU NI LELAKI SEBAB MUNGKIN KURANG SESUAI KALAU GAIDS-GADIS MACAM AKU NI NAK JOIN BIDANG NI. TETAPI TAK SALAH KALAU AKU MENCUBA, LAGIPUN AKU DAH SEM3 SETAKAT INI AKU MASIH LAGI BOLEH FOLLOW THE TRACK. ALHAMDULILLAH. :)


ADOIYAI. APELAH YANG BELLA HALIM SEDANG MUMBLEKAN NI. LAYAN JE. AKU TING TONG SEBAB TERLAMPAU TEKUN MENTELAAH BUKU-BUKU ENGINEERING. HUHU *BAJET ULAT BUKU JE NI




BELLA HALIM.
www.tips-fb.com

No comments: