THANKS FOR THE SUPPORT !



Saturday, November 20, 2010

BIE BULAN TAK BOLEH BACA !



DIALAH BESTIES A.K.A OXYGEN TERPENTING UNTUK AKU SELAIN FAMILY AKU. SHE'S SO COOL. I LOVE HER SO FREAKING MUCH. THE ONE YANG SELALU BUAT AKU BENGANG + MARAH + GELAK MACAM ORANG GILA + TEMPAT BERTEPUK TAMPAR + SHARING PROBLEM AND A LOT OF THING + MENANGIS SAMA-SAMA + KAMI SELALU MENGUTUK PAKWE MASING-MASING. 

IN OTHER WORDS, SHE'S MY EVERYTHING. HEY MOHD BBIEY ! DAH LAMA LAH KITA BERKAWAN. DARI MUDO SAMPAI KO TUO. YEAH. EVEN DEKAT KAMPUS, AKU PUN ADE JUGA BESTIES KAT SANA TETAPI WHATEVER SHE DOING/BEING TO ME, SHE WILL NEVER EVER CAN REPLACING YOUR PLACE. CHEESE! MACAM AYAT ROMANTIC COUPLE JE. :p 

BY THE WAY, THANKS SEBAB ANDA MERUPAKAN THE ONE YANG SELALU FAHAM JIWA GILA INI. YEAH. NO ONE CAN BE EXACTLY LIKE YOU DEAR. HOPE OUR FRIENDSHIP WILL EVERLASTING. 




DARL, KALAU ANDA GOT PROBLEM AKU TAK JANJI AKAN SETTLEKAN PROBLEM TU, TAPI I GIVE MY WORDS THAT I'LL ALWAYS BY YOUR SIDE FOR GIVING YOU SOME SUPPORT AND WE CAN FACE IT TOGETHER OK? AKU PUN TAK FAHAM APA BENDE YANG AKU SPEAKING NI. KALAU MAT SALLEH BACA CONFIRM AKU KENA MARAH. CHILL OK? :)

YOU KNOW WHAT? SEBELUM AKU PERGI MENUNTUT ILMU (AYAT SKEMA OK)  KE BUMI JOHOR, AKU DAH SET AFTER THIS WE MUST NOT LIKE BEFORE. TAPI TERNYATA ANDA SALAH. EYH! BUKAN ANDA TAPI AKU YANG SALAH. ENTAHLAH. KITA TERLALU BANYAK SIMILARITY ITU YANG MEMBUATKAN KITA MAKIN RAPAT. YEAH. TAPI MASING-MASING ADA PRIVACY MASING-MASING DAN KITA MASING-MASING  RESPECT ITU. BERAPA BANYAK MASING-MASING DAAA..


HELLO ! SAPE CAKAP AKU TULIS ENTRY NI SEBAB AKU GADUH DENGAN DIA? MEH SINI BAGI NO FON ANDA AKU NAK BUKA CERAMAH MOTIVASI SIKIT.  KAMI OK LAH. DAN KAMI SEDANG BERBAHAGIA. YEAH. OUWH. MAMA SURUH KEMAS RUMAH. OH NO! TIDAK PERLU DITULIS DISINI. EYH! SUKA HATI LAH.  K LAH. BYE GUYS~ XOXO.

BELLA HALIM.

www.tips-fb.com

1 comment:

iqbalhakimi said...

wawawa,..iqbalhakimi boleh baca x?? =D