THANKS FOR THE SUPPORT !



Monday, November 22, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU.


BUKAN AKU LAH YANG KAHWIN. TETAPI AKU HANYA MENGHADIRI JEMPUTAN KE MAJLIS KAHWIN. SERIOUS MEMANG BERLAMBAK KAD JEMPUTAN KAHWIN. SAMPAIKAN DALAM SEHARI 2 3 RUMAH KITEORANG KENA PERGI. LAYAN JE. BEST JUGAK AKU TENGOK ORANG-ORANG KAHWIN NI. BOLEH COMPARE KECANTIKAN/KETAMPANAN PENGANTIN. (MACAM BUDAK-BUDAK LAH) THEN BOLEH TENGOK PELAMIN YANG CANTIK-CANTIK TU. TAPI YELAH KAN. AKAK AKU TAK KAHWIN-KAHWIN LAGI NI APE CERITA? ADOI. TAK SABAR SEYH NAK BUAT  KENDURI KAHWIN DIRUMAH SENDIRI. HUHU

WHATEVER IT IS. KEPADA SEMUA PELAMIN EYH SILAP. KEPADA SEMUA PENGANTIN, SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT, AMIN. :) AKU LAMBAT LAGI LAH NAK KAHWIN SEBABNYA : AKU KETIADAAN CALON YANG SESUAI + AKU TAK HABIS STUDY LAGI CIK OII. ANDA BILA LAGI? :p

BELLA HALIM.
www.tips-fb.com

No comments: