THANKS FOR THE SUPPORT !



Wednesday, December 1, 2010

HAPPY BIRTHDAY KAKAK !


THIS IS MY SIS. OLDER SIS OK? ESOK 2ND DECEMBER MERUPAKAN BIRTHDAY DIA DAN ESOK JUGA DIA AKAN KONVO UNTUK DIA PUNYA IJAZAH DEKAT UITM DUNGUN. HA. CANTIK BUKAN DIA? (CUN LAH DARIPADA AKU.) HAHA DIA DAH NAK KAHWIN LAH TAHUN DEPAN. :) BTW. HAPPY BORNDAY SIS ! SEMOGA CEPAT2 KAHWIN DAN BAGI AKU ANAK-ANAK SEDARA YANG COMEL2. AGAGA.

INI SAHAJA YANG MAMPU AKU UPDATE HARI INI SEBAB AKU PENAT. TAK LARAT NAK TULIS PANJANG-PANJANG SEBAB TADI MASUK SITE DARI PAGI SAMPAI KE PETANG. WAH. WORKAHOLIC BETUL AKU NI. BIASA LAH. PERMULAAN BEKERJA MESTILAH KENA RAJIN. :) SORRY GUYS. NAK TIDO AWAL. ESOK NAK KENA OVERHAUL LAGI. AIYOK. *__*

BELLA HALIM.
www.tips-fb.com

4 comments:

Mr. Shah said...

alamk...da nk kawin...melepas aku nak ngorat...hahah...hepi besday to your sis ok? :)

Shaofie said...

happy birthday kakak bella! semuga panjang umur dan murah rezeki. amin.

Un Phat Lee said...

happy bday kakak.(saje sibuk.haha)

beLLa haLim said...

thnx you all. actually birhtday kakak bella 3rd dec. tp date dekat hp bella salah. tuwh yg g wish awal uh. aiyok.