THANKS FOR THE SUPPORT !



Tuesday, December 28, 2010

TAMATLAH SUDAH . .

November 28, 2010 at 6:48pm

KITA BERTUKAR-TUKAR PHONE NUMBER. PADAHAL DAH LAMA KENAL TAPI  ENTAH MACAM MANA ENTAH BARU TERBUKAK PINTU HATI KITA NAK BERTUKAR-TUKAR PHONE NUMBER. :) LEPAS BAGI PHONE NUMBER AKU BUAT KEJE JAP. THEN AKU MENDAPAT SATU PANGGILAN TELEFON.

'HELLO BELLA...'
AKU: IYEP SAYE. SAPEH NIH? 
'EH NI ABANG LAH'
AKU: OUWH YEAH ! ABANG... BLA BLA BLA....

START FROM THAT MOMENT KITA BERKAWAN. :) HAPPY SANGAT MASA TUH. SERIOUS BEST ! TAK DAPAT NAK DIGAMBARKAN PERASAAN GEDIK INI. :) EVERY NIGHT AND EVERY MORNING YOU CALL ME AND KITA SELALU GAYUT-ING UNTIL I'M SLEEPY. :)

KITA TAK PERNAH GADUH AND KITA MASING-MASING SELALU BERTOLAK-ANSUR DALAM SEGALA BENDA. SO THERE'S NO POINT UNTUK KITA BERGADUH. YEAH ! MEMANG BEST KAN MACAM TUH? :)

DAN PADA WAKTU ITULAH SAYA SEDAR BAHAWA TUGAS AWAK UNTUK SAYA IALAH SEBAGAI :

  1. PENASIHAT TERBAIK - AWAK SELALU BAGI NASIHAT DEKAT SAYA WALAUPUN SAYA NI DEGIL ORANGNYA TAPI AWAK TAK JEMU-JEMU BAGI NASIHAT DEKAT SAYA. 5 BINTANG UNTUK AWAK BAGI  TUGAS NI. :)
  2. PENDENGAR YANG BAIK - KALAU SAYA DITIMPA MASALAH, AWAKLAH ORANG KEDUA YANG SAYA REFER JIKALAU BIE BULAN BUSY PADA WAKTU ITU. :)
  3. PENCERAMAH YANG BAGUS - KALAU SAYA BUAT SALAH TAK KIRA LAH SALAH BESAR ATAU KECIK, AWAKLAH PENCERAMAH YANG BAGI SAYA INSAF DAN SEDAR BAHAWA SAYA SUDAH MELAKUKAN KESILAPAN WALAUPUN INSAF SAYA NI KADANG-KADANG SEKEJAP JE. :p
  4. PENCERITA YANG KELAKAR - SETIAP KALI KITA GAYUT-ING AWAK MESTI BERCERITA APA-APA CERITA JELAH DEKAT SAYA. PALING-PALING TAKDE CERITA SANGAT PUN AWAK AKAN CERITA DEKAT SAYA APA YANG BERLAKU PADA HARI ITU. TAK HABIS DENGAN TU AWAK AKAN SELITKAN CERITA-CERITA AWAK TU DENGAN UNSUR LAWAK-LAWAK BODOH YANG KADANG-KADANG BOLEH PECAH PERUT SAYA GELAK.
  5. PENGIMIGINASI YANG CEMERLANG - SETIAP APA YANG AWAK CERITA TU AWAK AKAN IMAGINEKAN UNTUK SAYA SUPAYA SAYA BOLEH IMAGINE APA YANG AWAK SEDANG SAMPAIKAN DAN CERITAKAN. KELAKARLAH ITU. :)
  6. JUARA DALAM GELAK TAWA - AWAK SUKA SANGAT GELAK. KADANG-KADANG SAYA SENDIRI TAK TAHU APA YANG AWAK GELAKKAN TUH. TAPI BILA DENGAR AWAK GELAK SAYA PUN BOLEH TERGELAK SEKALIKK TAU? HAHAHA BEST SANGAT KAN MASA TUH?
  7. SUKA NAK MANJA-MANJA - WALAUPUN AWAK TAHU SAYA NIH PANAS BARAN TAPI AWAK STILL BERANI NAK MANJA-MANJA DENGAN SAYA. TAPI KADANG-KADANG SAYA MARAH JUGAK DEKAT AWAK KAN? HAHAHA SORRY K? KADANG-KADANG SAYA MENYAMPAH BILA ORANG NAK MANJA-MANJA DENGAN SAYA NI. TAPI ITU KADANG-KADANG JELAH. SELALUNYA SAYA SUKA JE TAPI MALAS NAK TUNJUK. :)
DECEMBER 19, 2010 

HUBUNGAN KITA MULA RENGGANG. MUNGKIN SEBAB BEBERAPA FAKTOR KESELAMATAN YANG TELAH MENGGUGAT HUBUNGAN KITA. AIHH~ SAJE JE MERAPU. :p SECARA SERIUSNYA, BILA HUBUNGAN KITA DAH START RENGGANG JE SAYA DAH MULA RASA SEDIH. TAK TAHU NAK BUAT APA. NAK BERSUARA PUN SUSAH. SEBAB AWAK DAH TAK MACAM DULU. SAYA TEXT, AWAK TAK REPLY. SAYA CALL, JARANG-JARANG SEKALI AWAK ANGKAT. HMM. SEDIH OK. :'( TAPI NAK BUAT MACAM MANA AWAK KAN BUSY. BUKANNYA AWAK SENGAJA TAKNAK LAYAN SAYA. :|

FROM DAY-TO-DAY. IT BECOME WORSE. TAPI AWAK COOL JE. SAYA YANG PANIC MACAM ORANG GILA. HMM. IDK WHAT TO DO. MUNGKIN INI KELEMAHAN SAYA. OK SAYA ADMIT ITU. :( TAPI AWAK, KENAPA BUAT SAYA MACAM NI? KALAU SAYA BUAT SALAH TEGUR SAYA DAN BAGITAHU APA SALAH SAYA INI TAK. AWAK BIARKAN SAYA MACAM NI. 

DECEMBER 27, 2010 

SAYA CALL AWAK NAK TANYA KEADAAN KESIHATAN AWAK. KHABARNYA AWAK DEMAM PANAS. TAPI AWAK PICK UP THE PHONE DAN MARAH-MARAH. TANPA SEMPAT SAYA MENJELASKAN PADA AWAK TUJUAN SAYA CALL AWAK AWAK TERUS LETAK FON. SEDIHNYA SAYA. NAPE AWAK BUAT SAYA MACAM NI.

AWAK, KALAU SEPANJANG KITA BERKAWAN NI SAYA SELALU BUAT AWAK MARAH OR MENYAMPAH DENGAN PERANGAI SAYA. SILA BAGITAHU DAN JANGAN TERUS-TERUSAN BUAT SAYA MACAM NI. SAYA DAH TAK TAHU DAH NAK BUAT MACAM MANA LAGI DAH UNTUK AWAK TAMPIL BAGITAHU SAYA APA YANG SEDANG BERLAKU SEHINGGAKAN HUBUNGAN KITA MENJADI SEDEMIKIAN RUPA. :(

TAPI KALAU AWAK STILL DENGAN EGO AWAK. TERPULANGLAH. SAYA TAK BOLEH PAKSA AWAK. ITU HAK AWAK. JUST SAYA NAK AWAK TAHU. SAYA TAK SUKA HIDUP BEGINI. HIDUP DENGAN PENUH TANDA TANYA DAN DIGERUMUNI DENGAN RASA BERSALAH. 

AWAK, KITA MULA BERKAWAN DENGAN CARA BAIK. KALAU BETUL LAH AWAK DAH TAKNAK KAWAN DENGAN SAYA LAGI. BAGITAHU SAYA BAIK-BAIK SAYA BOLEH TERIMA. TAPI BUKAN DENGAN CARA BEGINI. 

DENGAN ITU, SAYA MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MENYUSUN 10 JARI UNTUK MEMOHON KEMAAFAN DARI AWAK JIKA SEPANJANG KITA BERKAWAN NI SAYA SELALU MARAH AWAK DAN BERBUAT BURUK DEKAT AWAK. SEMOGA AWAK BAHAGIA DISAMPING ORANG YANG TERSAYANG. 

BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

No comments: