THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, January 30, 2011

BIRTHDAY ABAH !

HARI NI BIRTHDAY ABAH. AKU. YELAH. DIALAH EN WAN AB HALIM. YANG SELALU KORANG DUK SEBUT BELLA HALIM BELLA HALIM TUH. OKAY. SORRY SEBAB AKU KETIADAAN PIC LATES DIA SEBAB DIA NI BUKAN JENIS ORANG YANG SUKA BERGAMBAR. 

FOR SURE AKU, ABE (ABANG), KAKAK AKU DAH BAGI HADIAH BIRTHDAY DAH DEKAT DIA. IRA TAK BAGI SEBAB KETIADAAN BAJET. DIA BELUM KERJA MACAM KAMI BERTIGA. SO DIA HANYA MAMPU MEMBERI UCAPAN SAHAJA. HAHA SEDIH BETUL JADI DIA. NGE~ YANG BESTNYA TENTANG HARI INI, ABAH AKU BOLEH TAK INGAT LAKK YANG HARI NI BIRTHDAY DIA. HAHAHA KELAKAR BETUL. TAPI AKU TAHU LEPAS DIA DAPAT HADIAH YANG BANYAK DARIPADA ANAK-ANAK DIA MESTILAH DIA HAPPY. BETUL TAK ABAH? HAHA ABAH, JUJUR PLEASE? NGE~ MACAMLAH ABAH AKU BACA BELOG USANG AKU NIH. 

BYTHEWAY, AKU TAKNAK BAGI UCAPAN YANG PANJANG-PANJANG CUMA AKU NAK UCAP:

HAPPY BIRTHDAY ABAH ! SERIOUSLY, KAK LA SAYANG ABAH SANGAT-SANGAT.. SORRY SEBAB SELALU DEGIL TAKNAK DENGAR CAKAP ABAH.. SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI.. AMIN..

MEMANDANGKAN DIA BARU SAHAJA PULIH DARIPADA SAKIT KETUMBUHAN DIDALAM OTAK. AKU JUGA BERDOA SEMOGA DIA AKAN CEPAT SIHAT SEPENUHNYA.. AMIN..

BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

2 comments:

Mohd Fitri said...

selamat hari lahir untuk pakcik halim :)

B E L L A H A L I M said...

terima kasih. :) mane hadiahnye? hahhaa mewakili pakcik halim. :p