THANKS FOR THE SUPPORT !



Tuesday, January 25, 2011

HAPPY SANGAT WEI !

(SILA KLIK UNTUK TUMBESARAN)

YEAH ! FINALLY. CUKUP JUGAK 200 FOLLOWER. SUKANYAA... YELAH. AKU BUKANNYA FAMOUS MACAM FATIN LIYANA ATAU HANIS ZALIKHA OR ETC LAH. SO BILA DAH CUKUP 200 NIH PUN AKU RASA MACAM SEMANGAT LAH SIKET NAK TULIS BELOG. ALHAMDULILLAH.SEBAB ADA JUGAK ORANG NAK FOLLOW BELOG USANG AKUH NIH. (: TERIMA KASIH YOU GUYS.. YOU ALL MEMANG TERBAIK LAH ! ! 

JUTAAN TERIMA KASIH UNTUK EN RAHIM IAITU BLOGGER YANG BERTUAH SEBAB DIALAH BLOG YANG KE 200 YANG FOLLOW AKU. (: NGE~ TENGAH HAPPY LAGI NIH. (: THEN TANPA DISURUH ATAU DIMINTA ATAU DIPAKSA.. DENGAN RELA HATI AKU NAK REVIEW SIKIT DIA PUNYA BELOG.  MEH2 KITA USHA. 


KALAU NAK TENGOK BELOG DIA. BOLEH TERUS KLIK KAT PIC KAT ATAS NIH. APA YANG AKU BOLEH SIMPULKAN TENTANG BELOG DIA NIH. BELOG NIA SANGAT SIMPLE. TAKDE LAH CROWDED SANGAT.  MENARIK. BANYAK INFO YANG BERGUNA. DAN COOL JE. OKAY. AKU BUKAN DIBAYAR UNTUK MEMBODEK DIA. TAPI INI IKHLAS PUNYA PUJIAN. DAN UNTUK SEBUAH BELOG LELAKI.. BELOG DIA MEMANG LULUS DENGAN CEMERLANG LAH.. SEBAB DIA PUNYA BELOG MENEPATI CIIRI-CIRI BELOG ORANG LELAKI. (: OKAY ITU AJE. SORRY. AKU TAK BERAPA SUKA PUJI ORANG. TAPI DIA KIRA BERTUAH LAH SEBAB DIA JADI FOLLOWER YANG KE 200 AKU DAN PADA MASA YANG SAMA MOOD AKU TENGAH BAGUS UNTUK REVIEW BELOG DIA. BTW. EN RAHIM.. SEMOGA TERUS MAJU. DAN HAPPY SELALU. BAI !

BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

2 comments:

ejulz said...

waaa.. tahniah bella.. ejulz pun x sampai lagi.. heHe.. ejulz bukan femes macam awal ashaari.. eh salah.. ben ashaari.. heHe

B E L L A H A L I M said...

thnx ejulz. huhu sabarlah. the day will comes ok? btw. thnx again for your support. :)