THANKS FOR THE SUPPORT !



Monday, January 24, 2011

kenapa dgn aku?

PEEPS ! GUYS ! HELLO. (: MESTI SEMUA ORANG DAH MALAS NAK USHA BELOG AKU KAN? TRAFFIC PUN AKU TENGOK LEMAU JE. SORRY. SEJAK 2 MENJAK NIH. AKU BUSY DENGAN KERJA. SO AKU HANYA POST ENTRY YANG PENDEK-PENDEK JE?

ACTUALLY, NERD DENGAN ENTRY KALI NI. TIADA KENA MENGENA PUN. JUST AKU SAJA JE NAK LETAK BENDALAH TUH. HUHU

KALAU NAK IKUTKAN HATI. MEMANG BERLAMBAK DAN MACAM-MACAM AKU NAK MUNTAHKAN DAN LUDAHKAN DIBELOG NIH. TAPI AKU TAK BERKESEMPATAN. SO AKU MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT.

OKAY. UNTUK ENTRY KALI INI AKU HANYA NAK MENJAWAB SEGALA PERSOALAN STALKER-STALKER DAN VIEWER-VIEWER YANG SELALU FOLLOW-UP AKU PUNYA BELOG NI.

RAMAI YANG TANYA AKU DI FACEBOOK DAN MSG AKU DEKAT HANDPHONE. DAN RATA-RATANYA SOALAN MEREKA SAMA JE. SOALAN MEREKA BERBUNYI BEGINI :
'KENAPAKAH SEMENJAK 2 MENJAK NIH BELLA PUNYA STATUS DEKAT FB DAN ENTRY-ENTRY BELLA DEKAT BELOG SEMUANYA JIWANG-JIWANG? PUTUS CINTA KE JATUH CINTA?'
YEAH ! SOALAN DIA DAH MACAM SOALAN MELODI DAH. HUHU. OKAY. DISINI DAN HARI INI AKU NAK MEMBUAT PENGAKUAN YANG.....

I'M IN RELATIONSHIP WITH SOMEONE.... AND I'M HAPPY WITH HIM.. EVEN BEFORE THIS WE'RE JUST FRIENDS.. (:


 DOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI OK? SEMOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT. TERIMA KASIH UNTUK DOA ITU.. DAN SIAPAKAH DIA? OKAY SOON PIC DIA AKAN DIUPLOAD.. TAPI BUKAN SEKARANG LAH. (:

BELLAHALIM. 
www.tips-fb.com

3 comments:

mardhiah ismail (: said...

semoga bahagia amin :)

A'IM said...

wah wah..tahniah.. :)

B E L L A H A L I M said...

thnx mardiah.. amin.. :)

a'im,.. thnx .. :)