THANKS FOR THE SUPPORT !



Tuesday, January 25, 2011

SAYA PELAJAR POLITEKNIK PREMIER JOHOR BAHRU

ASSALAMUALAIKUM..

OKAY. NAK BAGITAHU NIH. TADI AKU BLOGWALKING KAT SEMUA BELOG YANG AKU TERSEREMPAK ATAUPUN YANG AKU FOLLOW. THEN TIBA-TIBA TERSEREMPAK DENGAN BELOG BELLA AYUB NIH. HUHU BELOG NIH SANGAT CHUMEL. TAPI BUKAN SAL BELOG DIA YANG AKU NAK CERITA SEKARANG. AKU TERTENGOK DIA PUNYA ENTRY SAL DIA NI BUDAK P.U.O ATAU POLITKNIK PREMIER UNGKU OMAR IPOH. YEAH. BERTAMBAH SUDAH KAWAN POLI AKU. WALAUPUN KOS YANG DIA AMIK TAK SAME DENGAN AKU. DIA MENULIS ENTRY UNTUK BLOG PILIHAN MALAYSIA LAH. APELAGI. SEPANTAS KILAT AKU MENERJAH BPM TUH.

KLIK KAT LINK NI UNTUK INFO YANG LEBIH LANJUT....-----....

BLOG PILIHAN MALAYSIA...
OKAY. AKU ADA JUGAK USHA BERAPA RAMAI STUDENT POLI AKU KAT SITU. AKU TENGOK ADA SORANG JE. TU PUN JUNIOR AKU DIA BARU SEM 2. SO WHY NOT AKU JOIN GAK KAN? HUHU


  • AKU SEKARANG SEMESTER 4 DAN AKU SEDANG MENJALANI LATIHAN INDUSTRI A.K.A INDUSTRIAL INTERNSHIP DEKAT SALAH SATU CAWANGAN PETRONAS DI KERTEH, TERENGGANU.



  • TAKING IN DIPLOMA MECHANICAL ENGINEERING (MATERIALS). DAN AKU SEORANG PENOLONG KETUA KELAS. AND FOR SURE. KOS AKU NI SPECIAL SIKIT SEBAB KOS AKU NI HANYA ADA DEKAT POLIJB SAHAJA.. SO TAKPAYAH TANYA LAH POLI LAIN ADA KE TAK KOS AKU NI. HUHU BUKAN RIAK ATAU TAKBUR. CUMA NAK BAGITAHU KORANG JE.



  • OKAY AKU MASUK POLI NI JULAI 2009 DAN INSYAALLAH KALAU AKU LEPAS TANPA PERLU EXTEND SEMESTER AKU AKAN MENAMATKAN PENGAJIAN AKU PADA JUN 2012. AMIN. (:



 MASA NI KAMI BARU SEMESTER 1 DAN WAKTU PIC NIH DIAMBIL IALAH KAMI BARU HABIS KELAS LUKISAN KEJURUTERAAN. BILA INGAT BALIK MASA MULA-MULA KENAL MEREKA-MEREKA NIH. SUMPAH LAWAK. (:



KALAU KORANG NAK TAHU CLASSMATES AKU MEMANG SPORTING. KAMI DAH MACAM ADIK-BERADIK SEBAB KITAORANG SELALU BUAT EVENT DAN BIASANYA SEMUA JOIN EVENT KAMI TUH. KAT ATAS NIH ADALAH SALAH SATU EVENT WAJIB UNTUK KELAS KAMI IAITU CELEBRATE BIRTHDAY CLASSMATE SAME-SAME.


KITAORANG SEKELAS BERPICNIC DEKAT AIR TERJUN KOTA TINGGI. SERIOUS MEMANG SANGAT BEST LAH TEMPAT NIH. DAH MACAM WATERPARK DAH. :)



INI JUGA MERUPAKAN SATU LAGI ACARA WAJIB IAITU MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA CLASSMATE. IA DIADAKAN DEKAT RESTORAN MAKAN LAUT DEKAT AIR PUTIH, PASIR GUDANG. RESTORAN NI RESTORAN TERAPUNG TAU? BEST SANGAT SAMBIL MAKAN DAPAT TENGOK IKAN DEKAT BAWAH LALU LALANG.


OKAY NIH LAST PIC YANG KITEORANG AMBIK SELEPAS FINAL EXAM SEMESTER 3. SERIOUSLY. MEREKA MEMANG SUPERB OK? DAN KALAU KORANG NAK TAHU. KELAS KITEORANG JUGA ADA BLOG KHAS. SILA KLIK KAT BAWAH UNTUK TERJAH BELOG KELAS AKU. 

BELOG KELAS AKU..

PENGALAMAN PAHIT YANG PERNAH BERLAKU DEKAT AKU MASA DEKAT POLI IALAH APABILA SALAH SEORANG CLASSMATES AKU TAKNAK DENGAR ARAHAN YANG AKU BERIKAN. MEMANG BERGADUH LAH. DAH LAH DIA LELAKI. AHH.. PEDULI APA. DALAM KELAS AKU  PENOLONG DAN KADANG-KADANG AKU LAH KETUA SEBAB KETUA MALAS NAK BUAT KERJA. MEMANG KECOH LAH BILA KETUA BERGADUH DENGAN CLASSMATE. TAPI ITU MASA SEMESTER 1 PUNYA CERITA LAH. SEKARANG DAH OK DAH.. (:

ITU SAHAJA YANG HENDAK AKU CERITAKAN. SESIAPA YANG STUDENT POLI JUGAK. SILA LAH BUZZ AKU. SEKIAN. (:

BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

7 comments:

mardhiah ismail (: said...

kite kite student poli jgk ! hehehe

mizz ieda_fai0818 said...

cek adeq.. kite pon poli jb gak.snior awk.huhu

Do Re Mi Fa So La Ti Do said...

comel nye blog!!

kte dri poly sabak brnam..

leh knal2~~

ωιИκιɛʏǪα said...

saje lalu kat cnie!
shayer poli kota bharu..
camat berkenalan >,<"

eichikatsu said...

Nice blog... Keep it up :)
Ever been at Restoran De' Orked?

Noorhafizah いざッ said...

sy lak? bakal student polijb :)

cik-terompah said...

saya bakal student poli premier JB, kejuteraan mekanikal.