THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, January 2, 2011

TERIMA KASIH


UCAPAN ANDA
SERIOUSLY AKU DAH LAMA TAK LAYAN AWARD NI. TAPI SEBAB AWARD NI CUN AKU LAYANKAN AJE. HAHA BTW. TERIMA KASIH AINA SAYANG UNTUK AWARD INI. :)
TAK TAHU MACAM MANA AKU BOLEH TERGOLONG DALAM 10 BLOG BERTUAH YANG DIA PILIH. MAYBE SEBAB DAH TAKDE ORANG KOT? HAHA GURAU JELAH. SEKALI LAGI TERIMA KASIH AINA YA? HAPPY LAH DAPAT AWARD NI. DAH MACAM MENANG ANUGERAH SKRIN JE. OK SORRY TEROVER PULAK, MENTANG-MENTANG ORANG SURUH BAGI UCAPAN.

CIRI2 LELAKI IDAMAN UNTUK DIJADIKAN HUSBAND
EH ! KENAPA TANYA BENDA NI? MACAM TAKDE KENA MENGENA DENGAN AWARD JE? NAPE? AINA NAK TOLONG CARIKAN CALON KE? HAHA OKAY. CIRI-CIRI YANG AKU SUKA IALAH:

1.DIA MESTILAH LELAKI TULEN- DUNIA DAH SEMAKIN MAJU, TIPU LAH KALAU KORANG TAK TAHU TENTANG ISU-ISU YANG SEDANG HANGAT DIPERKATAKAN SEKARANG IAITU HOMOSEKSUAL DAN BISEKSUAL.. MINTANG SIMPANG LAH DIK OIII.. DIA MESTI LELAKI TULEN. SUARA GARAU TAKNAK SUARA LEMBUT DAN DIA MESTI ADA MUSCLE MACAM MALIK NOOR. OKAY YANG SAL MUSCLE TUH AKU GURAU JELAH. 

2. DIA MESTI PENYABAR- OKAY FOR SURE, AKU NI PELIK + UNIK + PANAS BARAN + PEMALAS + TAK GUNA + NAKAL DAN BANYAK LAGI LAH PERANGAI DAN TABIAT BURUK. SO KESABARAN BAKAL SUAMI AKU TU SANGAT2 DIPERLUKAN. TETAPI APA YANG AKU BOLEH SIMPULKAN TENTANG PERANGAI AKU. 'I AM LIMITED EDITION' SO JARANG LAH BOLEH JUMPA ORANG BERPERANGAI MACAM AKU. TAPI YANG HARUS KORANG INGAT. AKU TAK JAHAT TAU? CUMA SEDIKIT NAKAL.

3.DIA MESTI ADA PEGANGAN AGAMA-INI PERLU SEBAB NANTI BILA DAH KAHWIN DIA BOLEH MENJADI SEORANG SUAMI YANG BOLEH MENJADI IMAM MASA KAMI SEMBAHYANG BERJEMAAH NANTI  DAN BAPA YANG BOLEH MENGAJAR SEDIKIT SEBANYAK TENTANG PERIHAL AGAMA DEKAT ANAK-ANAK AKU NANTI. KALAU BOLEH DIA MESTILAH TAHU MENGAJI AL-QURAN.

4. DIA MESTI ADA KERJA TETAP- ALASANNYA MUDAH. NANTI TERJAMIN SIKIT RUMAH TANGGA KAMI. 

5.DIA MESTILAH TINGGI SIKIT DARI AKU-TINGGI 0.01CM PUN DAH GOOD ENOUGH DAH ASALKAN DIA TINGGI SIKIT DARI AKU. 

6.DIA MESTILAH SAYANG AKU-PENTING WOO. SEBAB KALAU DIA TAK SAYANG AKU NANTI DIA MESTI AKAN SELALU ABAIKAN AKU. 

7.DIA MESTILAH SETIA-AKU DAH PENAT COUPLE DENGAN LELAKI YANG SELALU CURANG DENGAN AKU. PADAHAL AKU BAIIIIIKKKKKK PUNYA SETIA DENGAN DIA. SO KALI NI AKU NAK CARI YANG BETUL2 SETIA DENGAN AKU. ADA KE KORANG RASE?

8.DIA HARUS+WAJIB KELAKAR-AKU MUDAH JATUH HATI PADA ORANG YANG KELAKAR. SO KALAU AKU DAPAT SUAMI YANG KELAKAR MESTI AKU AKAN RASA HAPPY JE SELALU.

9.RUPA PARAS TAK PENTING-KALAU DIA TAKDE RUPA TAPI DIA MEMENUHI CIRI-CIRI DIATAS AKU AKAN TERIMA DIA SEBAB BAGI AKU RUPA PARAS TAK PENTING SEBAB AKU PUN BUKANNYA PEREMPUAN CANTIK CUMA ADA SEDIKIT MANISNYA KOT? HAHA SIKAP PERASAN SEBENARNYA MESTI ADA DALAM DIRI KITA WEI. INGAT TU.

10.DIA MESTILAH BERPELAJARAN-TAK SEMESTINYA DIA KENA ADA MASTER DAN PHD BAGAI. MAKSUD AKU. DIA TAKDELAH DUNGU ATAU BODOH DALAM BAHASA KAMPUNGNYA. AT LEAST DIA TAHU LAH TENTANG HAL-HAL YANG PATUT SEORANG SUAMI DAN BAPA PERLU TAHU. 

1 TIPS TUK KEKALKN HBGAN DGN PASANGAN
MENURUT PENGALAMAN AKU YANG TELAH BANYAK KALI BERPACARAN NI. AKU RASA DALAM PERHUBUNGAN KITA PERLU GIVE AND TAKE.INSYAALLAH. KALAU KORANG AMALKAN DALAM PERHUBUNGAN TIPS AKU NI. HUBUNGAN KORANG AKAN KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT. AMIN. :)

PERNAH JUMPE DOA PENDEKAT JDOH OR PUTUS CINTE?
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIIM.. :)

SETERUSNYA AKU KENA BAGI LINK NI UNTUK 10 BLOG BERTUAH. TAPI AKU MALAS LAH NAK PILIH. SO MANA-MANA BLOGGER YANG BERKENAN. AMBIK LAH. TAPI KALAU DAH TERLANJUR BACA NI SILA AMBIK OK? HARUS TAU? :)

BELLAHALIM.

www.tips-fb.com

2 comments:

Rozuan Ismail said...

wah.. banyak sungguh syaratnya..memang the best la nak dicarikan..nama pon nak jadikan pasangan sehidup semati.. tapi,kita kena ingat juga kita berada di tahap yang mana..dan sukar kot nak dapatkan yang begitu perfect..mesti ada kurang kat mana-mana

aunty BELL said...

hahahhaa sy bukan cari yang boleh memenuhi semua. memang lah nobodys perfect. tapi kalau jumpa yang macam ciri-ciri kat atas kan best. :)