THANKS FOR THE SUPPORT !



Wednesday, January 5, 2011

TILU DIAM-DIAM




Wajah yang tampan

Sunggu menawan
Dan juga kaya ku suka dia
Tapanya kaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya



Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin kau tahu



Sunggu menawan
Dan juga kaya ku suka dia
Tapanya kaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya



Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu



Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku Ingin kau tahu



Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu



Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin kau tahu


BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

4 comments:

Rozuan Ismail said...

sedap lagu ni..pernah dengar diorang nyanyi kt TV1 masa program ekspresi kembara..masa tu diorang nyanyi kt UiTM Melaka kalau tak silap..memang cool la lagu ni

nub said...

awek tilu tu dak upm. hehhe

aunty BELL said...

rozuan> tahu ta pe. best kan lagu nih?

nub> lor yeke? tak tahu pun. thnx sbb gtau. :)

ARJUNA.Inc said...

huhu..sies..dorang nyanyi sume lagu dorang stylo..dorang ade dtang uitm..nyanyi tuk event akiday!!..huhu..bes~~