THANKS FOR THE SUPPORT !



Thursday, February 3, 2011

JOM BERKENALAN..

OKAY BARU-BARU INI AKU DAPAT TAG DARIPADA SORANG BLOGGER NIH NABIELA AMIEYRA. YEAH, NAMA DIA SEAKAN-AKAN NAMA AKU TAPI YANG BEZANYA DIA LAGI CUN LAH DARIPADA AKU. NGE~ OKAY. TAG DIA NIH LEBIH KEPADA MENGENALI SECARA LEBIH DEKAT ORANG-ORANG YANG DIA TAG NIH. ENTAH LAH. AKU TAK TAHU LAH APA MOTIF DIA TAPI AKU RASA INILAH MOTIF DIA KOT? HAHA PAPE JELAH. LAYAN JE.

  • NAMA DIBERI WAN NURUL NABILAH BT WAN AB HALIM. TAPI PANGGIL JE BELLA KE KAK LA KE NURUL KE WAN KE NABILAH KE MACIK KE AUNTY BELL KE SANTA CLAUS KE ETC. TAPI KALAU BOLEH NAK PANGGIL ORANG TUH. PANGGIL LAH DIA DENGAN NAMA YANG BAIK-BAIK, KAN BAGUS. SOPAN SIKIT. BERADAB SIKIT.

  • UMUR AKU 20 TAHUN, SEE? TAKDELAH TUA SANGAT KAN? MUDA LAGI KAN? 

  • AKU MASIH BELAJAR. DAN AKU SEDANG BELAJAR DI POLITEKNIK PREMIER JOHOR BAHRU DALAM BIDANG DIPLOMA KEJURUTERAAN MEKANIKAL (BAHAN) TAPI SEKARANG NI AKU SEDANG MENJALANI LATIHAN INDUSTRI ATAU DALAM BAHASA PASARNYA INDUSTRIAL INTERNSHIP DEKAT SALAH SEBUAH ANAK SYARIKAT PETRONAS DEKAT KERTEH, TERENGGANU.

  • AKU MEMPUNYAI 6 ORANG AHLI KELUARGA (TERMASUK AKU). AKU MEMPUNYAI MAMA DAN ABAH YANG SANGAT-SANGAT SPORTING + + BAIK. DAN AKU MERUPAKAN ANAK KETIGA DARIPAPA 4 ADIK-BERADIK. AKU MEMPUNYAI SEORANG KAKAK DAN ABANG DAN JUGA SEORANG ADIK PEREMPUAN YANG GAGAH PERKASA. HAHA

  • AKU BERDARAH KACUKAN DIMANA SEBELAH MOYANG AKU YANG SEBELAH MAMA BERBANGSA INDIA DAN MOYANG AKU SEBELAH ABAH BERBANGSA CINA. TAPI AKU TAKDELAH SECANTIK ORANG-ORANG LAIN YANG BERDARAH KACUK NI. AKU BIASA-BIASA SAHAJA.

  • AKU DILAHIRKAN DI HOSPITAL BESAR ALOR SETAR, KEDAH PADA TANGGAL 14 JUN 1991 PUKUL BERAPA AKU TAK INGAT SEBAB BUKAN AKU YANG LAHIRKAN DIRI AKU SENDIRI. 

  • TETAPI DISEBABKAN ABAH AKU SEORANG KAKITANGAN PETRONAS DI KERTEH, MAKA SELEPAS MAMA AKU MELAHIRKAN AKU KAMI TERUS BERPINDAH KE  KERTEH SAMPAI LAH SEKARANG KAMI MENETAP DISINI.

  • KAMPUNG SEBELAH MAMA AKU DEKAT KEDAH DAN SEBELAH ABAH AKU PULAK DEKAT KELANTAN. SO BILA CUTI PANJANG AKU AKAN IKUT PARENT AKU BALIK KAMPUNG. KELANTAN DENGAN TERENGGANU TAKDELAH JAUH SANGAT. TAPI TERENGGANU DENGAN KEDAH. PEH WA CAKAP LU... MEMANG BAPAK JAUH LAH. NAIK KEMATU AKU DALAM KETE TUH. 

  • AKU SANGAT SUKAKAN WARNA. ANTARA WARNA-WARNA YANG AKU SUKA IALAH KUNING, HITAM DAN PUTIH, WARNA PELANGI DAN LAIN-LAIN.

  • HOBI AKU SHOPPING, MENULIS BELOG, MAIN FACEBOOK, JALAN-JALAN DEKAT BELOG ORANG LAIN DAN TIDO. EYH TERLUPA PULAK, DISEBABKAN AKU TIDAK RETI MEMASAK LANGSUNG SO SEKARANG AKU SEDANG BELAJAR MEMASAK BILA AKU FREE. JANGANLAH MENGUTUK AKU. BAGI SOKONGAN BOLEH TAK. !

  • AKU MEMANG SUKA BERKAWAN BAIK LELAKI ATAUPUN POMPUAN. DAN MEMANG SEMUA KAWAN AKU RAPAT DAN MEMANG SEMUA KAWAN AKU ANGGAP KAWAN BAIK AKU TAPI KAWAN YANG PALING-PALING RAPAT DENGAN AKU IALAH BIE BULAN. DIA MEMANG GADIS MELAYU IDAMAN JEJAKA SEKARANG. MIAHAHA TAPI DIA SUDAH TAKEN LAH. SORRY. :P

  • OKAY, BERCAKAP TENTANG TAKEN TAKEN NIH. AKU PUN SUDAH MEMPUNYAI KEKASIH HATI LAH. BUAT SEMENTARA WAKTU NI AKU BELUM LAGI SHOW DEKAT UMUM TETANG SI DIA NI. TAPI I'M PROMISE ONE DAY I WILL SHOW TO YOU ALL OK? :)

  • GENRE MUSIC YANG AKU SUKA IALAH MUSIC YANG BISING-BISING, SHUFFLE KE R&B KE DISCO KE AND SEMUA-SEMUA LAH AKU LAYAN. TAPI JANGAN FIKIR BUKAN-BUKAN. AKU TIDAK PERNAH KE DISKO WALAUPUN AKU SANGAT SUKA DENGAR LAGU DISKO. TERIMA KASIH.

  • PERANGAI PELIK YANG AKU SUKA BUAT IALAH POTONG KUKU TANGAN DAN KAKI PADA JAM 1,2,3 PAGI. SERIOUS MACAM BEST GILA POTONG KUKU MASA TUH.

  • PERANGAI BURUK AKU IALAH AKU NI SEORANG YANG PANAS BARAN, GARANG,  KUAT MERAJUK, SUKA MENANGIS, SUKA MEMBAZIR DAN KERAS KEPALA.

  • PERANGAI BAIK  AKU, AKU RASA TAK PERLU KOT AKU CERITA SEBAB PERANGAI BAIK NI TAK PERLU KITA YANG MENCERITAKAN SENDIRI KEBAIKAN KITA, BIARKAN ORANG SEKELILING AKU LEBIH TAHU MENILAI DAN MENCERITAKANNYA. :)

  • OKAY. AKU SEORANG TALK ACTIVE ATAUPUN DALAM BAHASA JAWANYA AKU NIH BANYAK CAKAP DAN AKU SANGAT SUKA MENGUSIK DAN BUAT LAWAK BODOH. 

  • AKU PALING BENCI PENIPU DAN AKU TRY UNTUK BERCAKAP JUJUR DALAM SEGALA PERKARA.

  • AKU SANGAT SUKA PANTAI. SEBAB DEKAT PANTAI AKU BOLEH TENANGKAN FIKIRAN.
OKAY AKU RASA DAH CUKUP LAH TUH KOT APA YANG KORANG PERLU TAHU UNTUK MENGENALI AKU DENGAN LEBIH DEKAT. TIADA APA PUN YANG SPECIAL DEKAT BELLA HALIM NI. AKU NI NOTHING LAH. HUHU

BELLAHALIM.
www.tips-fb.com

No comments: