THANKS FOR THE SUPPORT !



Thursday, February 10, 2011

NASIHAT UNTUK SAHABAT AKU !


DEKAT ATAS NI MERUPAKAN PESANAN AKU DEKAT SEORANG SAHABAT AKU TUH. BUKAN APA SEJAK DIA DAN PASANGANNYA COUPLE. AKU TENGOK MEREKA ASYIK DINGIN JE. 

HELLO ! ! ORANG COUPLE SEBAB NAK HIDUP BAHAGIA BUKAN SEBAB NAK CARI KAWAN UNTUK BERPERANG. AIHH~ CEWAH.. AKU BAGI NASIHAT KAT ORANG MACAM LAH AKU NIH PERFECT SANGAT. TAK, BUKAN APE. AKU JUST NAK SHARE SEDIKIT PENGALAMAN JE. *PLEASE JANGAN LEMPANG AKU 

SERIOUSLY, AKU TAK BOLEH DUK DIAM KALAU TENGOK MEMBER-MEMBER TERDEKAT AKU ATAU MEMBER YANG AKU KENAL BERGADUH DENGAN PASANGAN MEREKA. 
AKU TAHU WALAUPUN KORANG SELALU GADUH TAPI KORANG SALING SAYANG-MENYAYANGI BUKAN? BAGUS LAH TUH. JAGA LAH HUBUNGAN KORANG DENGAN PASANGAN KORANG TUH. KALAU BENDA/PERKARA TUH BOLEH BINCANG BAWAKLAH BERBINCANG. JANGAN BERGADUH OK?
AKU SAYANG SEMUA KENGKAWAN AKU. THATS WHY AKU BAGI NASIHAT. KALAU NAK TERIMA AMBIK LAH, KALAU KORANG TAK BOLEH TERIMA ABAIKAN JE OK?

www.tips-fb.com

1 comment:

nelly said...

terasa pula ..
hehehe

serius terasa ni ..kih2 ..
jom baca :
Korang kategori rajin menulis atau terus menulis ?"