THANKS FOR THE SUPPORT !



Friday, April 29, 2011

WAKTU INI..


SELAMAT PAGI VIEWER2, BLOGGER2 YANG CHUMEL DAN STALKER2 YANG ALWAYS STALK BELOG ORANG.. (:

OKAY HARI INI AKU BUKAN NAK MENULIS TENTANG CINTA TIGA SEGI. TAPI AKU NAK BERKONGSI SEDIKIT INFO TENTANG MAJOR PROBLEM AKU MENGENAI CINTA. 


EH JAP ! SEBELUM AKU PROCEED, AKU NAK BAGITAHU KORANG YANG AKU SUDAH BERJAYA MENAMATKAN INDUSTRIAL INTERNSHIP AKU DEKAT SALAH SATU COMPANY PETRONAS PANTAI TIMUR. BUKAN PUMP STATION LAH AWAK OI.. TAPI YANG BETUL2 COMPANY LAH. HAIYAKK... NGE~ KALAU KORANG PUN NAK RASA MACAM MANA JADI ENGINEER WALAUPUN SEMENTARA DI COMPANY PETRONAS.. SILA LAH HANTAR RESUME KORANG DI MANA-MANA ANAK SYARIKAT PETRONAS DI KAWASAN BERDEKATAN DENGAN ANDA. YEAH ! I'M SURE YOU ALL WILL NEVER REGRET.. (:

OKAY BACK TO OUR TOPIC. ACTUALLY, AKU PUN TAK TAHU LAH KALAU-KALAU KORANG PUN PERNAH ATAU SEDANG MENGALAMI SITUASI MACAM AKU SEKARANG. TAPI APA YANG AKU BOLEH HIGHLIGHT KAN.. AKU SEDANG DILEMA.


SERIOUSLY, AKU TAKDE NIAT LANSUNG NAK KECEWAKAN HATI SESIAPA. MAAFKAN AKU BILA AKU MENOLAK ATAU AKU LEBIH MEMILIH UNTUK BERKAWAN. SEBAB.. AKU TAKNAK MEMBEBANKAN KORANG YANG BERPERASAAN (KALAU ADA) TERHADAP AKU.

MAAFKAN AKU SEKALI LAGI. DAN SILA BAGI AKU RUANG UNTUK AKU BEREHAT DARIPADA MASALAH ITU. MAAFKAN AKU.. MAAFKAN AKU.. :(


www.tips-fb.com

1 comment:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

wah, da abes erk...kt instep yer...bagus2....xlama lagik dpt kerje la kan ngan petronas...pergh...taniah2....masyuk....

dalam dilema?...:-)

selagi rase x wat salah ngan sesaper...hepi go lucky jer k