THANKS FOR THE SUPPORT !



Saturday, May 28, 2011

DAH NAK KAHWIN DAH. [:


Aku kurang sihat semenjak 2 menjak ni.. Mungkin sebab aku terlalu memikirkan sesuatu kot? Hmm. But, life must go on.. Start daripada hari ini, hampir setiap hari aku mendapat undangan ke majlis perkahwinan orang. Lagi 2 ari, aku akan ke Kelantan untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupuku pulak. Untuk sepupu aku tuh, SELAMAT PENGANTIN BARU KAK MUNI DAN PASANGANNYA.. 


And i'm gonna miss both of you pretty ladies.. :( 



www.tips-fb.com

6 comments:

Munirah said...

musim kahwin sekarang..ramai betul nak betunang lah, kahwin lah..

syarannifadzeril said...

jaga ksihatan 2 baik2...;]

Anisa Hang Tuah said...

kaurang sgt kiut

:)

Bella HaLim said...
This comment has been removed by the author.
Bella HaLim said...

munirah> itu lah.. awak mcm mne? bile lagi?

syaranni> thanks for your concern.. (:

anisa> tp awak lagi lah super duper qeut syg.. (:

CikPuan Fara said...

sekarang mmg musim org kawen kan?.. byk betol jemputan.

p/s: ur time will come ;)