THANKS FOR THE SUPPORT !



Wednesday, May 25, 2011

nak bendealah ni boleh tak?


 Ada tak orang yang nak sedekahkan aku jam tangan? Kalau ada yang lebih-lebih tuh boleh lah sedekah dekat aku. haha Dalam dompet ada RM4 je. Cukup ke nak beli jam ni? Sabar jelah. Mana lah tahu, bila birthday aku nanti aku dapat hadiah jam. haha Angan-angan tu mesti lah nak gempak. wekk~
www.tips-fb.com

7 comments:

P.E.M.U.D.A said...

aminn...mudah-mudahan jadi kenyataan..

Bella HaLim said...

amin jugak. terima kasih.. (:

nub said...

aku ada g shock hitam, WR20 D-3393.
tapi kala hitam, mesti hang takmau. hehe

Bella HaLim said...

yeke? nk tgk pic dye boleh? tade jam.. boleh tgk gmbr pun jadi lah.. hahaha

biebulan said...

weyhhhh ! aku pon dh lme nk beli jam , tp kde duit ahhaha

sueRAFE said...

jam pink tu serius lawa.

Bella HaLim said...

bbiey> kita nih always sme.. taste nk bli pakaian pun same.. aww~ i love you lah syg.. (:

sue> tahu takpe.. nk bli.. tapi tade duwett.. :(