THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, June 19, 2011

aku lemah.


Aku tak tahu seteruk ini, kau salah faham dengan aku? Aku nak terangkan hal sebenar, tapi kau taknak dengar. Macam mana problem ni nak settle, kalau kau terus macam ni? come on lah. Fikir waras boleh tak?

Semua yang kau fikir semuanya salah. And everybody's arounds you try untuk mengeruhkan lagi keadaan dengan kefahaman mereka sendiri. Tapi, yang pastinya.. Only me know the truth.. Perlu ke bertindak melulu tanpa tanya aku dulu? Kalau kes lain, pandai pulak kau tanya aku dulu? Why you dumb me like this AS?


Jangan buat keputusan bila kau tengah MARAH, dan jangan mudah membuat janji bila kau tengah GEMBIRA. Ingat tuh. Take care AS.. 




www.tips-fb.com

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

sabar ye,,everything did for happen.

Bella HaLim said...

thanks anisa syg. :'(

Jer ... said...

Thinks positive :)

Bella HaLim said...

thanks jer. [:

Mrs.Yie said...

bergaduh ngan sape ni? :)

Bella HaLim said...

dgn kawan. :(

aLieF si Muncung ManiS said...

are u okay...??hope bella okay je k..berdoa je..anyway,,saya suka ayat last tu..(jgn buat kptsn bila marah,dan jgn berjanji bila gembira..) salam kenal..semoga awk ok..peace..;P

Bella HaLim said...

t.q alif