THANKS FOR THE SUPPORT !



Monday, June 13, 2011

NAK KE TAK?


Persoalannya, ada ke orang NAK dekat AWAK?
Jawapan aku : takde orang nak dekat saya lah awak, sebab tu lah saya SINGLE !





Kalau korang tak faham apa yang sedang berlaku, okay kat atas ni merupakan satu persoalan yang telah ditanyakan kepada aku.. Memang agak sentap jugak lah persoalan dia ni. Tapi aku hanya mampu menjawab begitu je. -..-"

www.tips-fb.com

6 comments:

Awang Afif said...

Salam
ziarah sini n tnggalkan fingerprints... hnya mampu brasa tharu baca entry ni...hehehe... nice post. komen dkala malam

Bella HaLim said...

thank you. t'haru baca entry? hee. [:

ejulz said...

sepatutnya kene jawab : ehh!! ramai yg nak.. Tan sri2, dato' ramai yg masuk mminang.. tp sy xnak.. sbb tu lah saya SINGLE!.. HAha

Bella HaLim said...

takpelah ejulz.. da org ckp mcm tu kt kite. sabar jela. [:

amyra zin said...

sape y tye awk cmtu bella? awak cantik lah . tp mybe xsampai jodoh lg :D

Bella HaLim said...

hee. amy lg chantek lah. [: