THANKS FOR THE SUPPORT !



Wednesday, July 27, 2011

untuk awak wahai FUTURE HUBBY



1. Saya akan cuba untuk jadi THE BEST CHEF untuk awak. Cakap je awak nak makan ape? Saya akan cuba untuk masak menggunakan air tangan saya sendiri. Kalau makanan yang awak nak makan tu saya tak reti nak masak, saya akan cuba google or tanya my mums or your mums about the recipe. yeah, maybe masakan saya takdelah sesedap masakan yang dimasak oleh your mums, tapi saya akan try untuk tidak menghampakan awak okay? [:

2. Saya akan cuba untuk jadi JAM LOCENG untuk awak. Every morning, saya akan kejutkan awak dari tidur dan ajak awak solat subuh berjemaah dengan saya. Kalau saya tak boleh solat, sementara tunggu awak solat subuh tu, saya akan siapkan breakfast untuk awak. [:



3. Walaupun saya belajar dalam bidang engineering, tapi saya jugak akan jadi NURSE COMEL untuk awak nanti. Bila awak tak sihat atau jatuh sakit, saya akan jaga awak sampai awak sembuh. Dan saya juga akan make sure awak dapat rehat yang cukup supaya awak cepat-cepat sembuh. [:

4. Saya juga akan jadi PAKAR MOTIVASI untuk awak bila awak ada masalah, tak kira lah masalah kecik ataupun besar. So, apa pun yang berlaku nanti, saya takkan lari tinggalkan awak, bahkan saya akan sentiasa disisi awak. Yelah, mungkin saya tak sehebat Ustazah Siti Nurbahyiah, tapi akan try untuk motivate awak versi Ustazah Nabilah (saya). [:

5. Awak, saya juga boleh jadi PERUNDING IMEJ untuk awak nanti. Ape?awak ada dinner?awak nak kena attend meeting? okay? saya akan siapkan baju and seluar and etc yang saya rasa sesuai dengan keadaan. Awak jangan risau ye? cuma, awak mestilah bagitahu saya awal-awal, senang sikit saya nak buat preparation. So, takdelah awak nak menggelabah nanti nak cari baju seluar, dokumen-dokumen penting and etc.


Okay dah ! tak boleh tulis banyak-banyak. Nanti tak SUPRISE lah. Papepun, saya cuma nak cakap, saya hanya seorang perempuan yang sangat-sangatlah biasa dan lemah. Mungkin, kalau saya kahwin dengan awak, saya takkan dapat jaga awak SEHEBAT YOUR PARENTS, tapi saya akan cuba sebaik mungkin untuk berbuat seperti mereka. Insyaallah. [:



www.tips-fb.com

9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

semoga segalanya akan baik-baik saja
:)

Bella HaLim said...

i hope so. amin. (:

asyraf oppa said...

btuah sowg suami yg mmpunyai istri yg mmhi cmtu :)

ARAJ said...

nice n3..=). mungkin kita tak dapat jadi yang terbaik..tapi kita perlu usaha mengejarnya..good luck...=)

Bella HaLim said...

asyraf: hee. (:

araj: t.q (:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

:) sweet betul. make it true :))

Bella HaLim said...

insyaallah. (:

AdaNaz87 said...

alololo, shuweetnya! ((;

Bella HaLim said...

hee. t.q