THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, September 18, 2011

QUICK POST !

Serious ! Dah lama aku tak update belog ni dengan menulis entry yang panjang-panjang. Aku busy giler + - aku tengah busy perah otak fikir tentang FINAL YEAR PROJECT. Tapi alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar..

Hadoi, banyak benda nak cerita tapi sumpah tak sempat nak menaip dalam keadaan rushing macam ni. Tapi, aku sempatlah usha gambar aku diREMOVE tuh. hee. PADAN MUKA aku? okay. abaikan je. Haiyoo.. ABAH.. nak broadband plisss. Kelajuan wifi nih kadang-kadang membuatkan aku rasa macam nak baling je laptop nih ke luar tingkap. Isk. IDK nape aku fikir macam gitu. Takpe, apabila aku dapat je bendealah yang bernama broadband. i'm promise, aku akan rajin-rajinkan diri untuk update belog. hee. (:  Bapak lah kuno aku nih, orang dah lama pakai broadband, aku duk maintain je dengan wifi free yang aku curi jiran sebelah punya network. isk. tak senonoh ke? agaklah kot? takpe, semuanya akan berakhir lebih kurang beberapa minggu lagi... yeay.. isk.. isnin ni aku ada interview lah. wish me luck ye guys? tenkiu ! may GOD blessing you all always and forever. (:



www.tips-fb.com

5 comments:

SimplySeoul said...

All the best for your interview...jawab dengan baik k.

cik fa said...

good luck..=)

Bella HaLim said...

tenkiu guys. (:

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?0b74176e8294dbebad0ba591da16306b

asyraf oppa said...

do the best :)

Bella HaLim said...

tenkiu. (:

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?0b74176e8294dbebad0ba591da16306b