THANKS FOR THE SUPPORT !



Sunday, October 2, 2011

open house + hanging out with classmates

hello sweetie ladies and handsome boys! hari ni, aku rajin sikit nak update belog, so sila jangan potong mood aku okay? Tapi aku malas nak tulis or membebel panjang-panjang kali ini. So, lets the picture telling you all about the story. hee


danga bay [:


at rumah azry. [:


with bob my bestfriends. [:

actually, banyak lagi pic yang aku nak upload, tapi memandangkan internet macam siput so takpelah next time jelah.. hee. btw, aku sangat happy hanging out dengan mereka. xoxo~

www.tips-fb.com

3 comments:

Aida Azryn said...

aida xpernah lagi p danga bay. :B

Bella HaLim said...

meh lah dtg jb, nanty bella bwk g jalan2 danga. tade ape pun kt danga. ade tmpt mainan macam fun fair je klo malam. [:

m0sHiE~ said...

besh nye tengok korang^^