THANKS FOR THE SUPPORT !



Saturday, April 7, 2012

end of st0ry.

Assalamualaikum..


Silap besar aku dalam bercinta ialah, bila aku dah SAYANG dia.. aku tak pernah terfikir pun yang aku akan kehilangan dia.. Aku alpa dan aku leka dengan keasyikan duniawi padahal, JODOH itu ditangan TUHAN..

Everything happen for a reason. There's no need to crying. Move on baby. If he really-really yours.. One day he will come back to you.. Dan aku, takkan berharap or fikir tentang ini semua lagi dah..

selamat malam.

www.tips-fb.com

5 comments:

SimplySeoul said...

Stay strong sis, good things will happen after the bad one. People gone for reason, for the better person enter your life.

Akim Iqbal said...

hui

Ihsan Arifin said...

dekatkan diri dengan tuhan.
insyaallah tuhan satukan kita dengan jodoh yang superb ! :)

Bella HaLim said...

thanks guys.. (:

amyra zin said...

sabar bella . :)